واقعا دم علی اقا گرم واقعا ایولا واقعا باریکلا به غیرت پرسپولیسیش
پرسپولیس جهانی
پرسپولیسیا کارشونو بلدن نیازی به توضیح نیست

علي دايي به عنوان يکي از پيشکسوتان و اسطوره‌هاي فوتبال ايران با تهيه بليت و ويزا از سوي مسئولان فدراسيون دعوت شد که عازم جام جهاني شود و قرار بود اين اتفاق بيفتد اما وي در گفت‌وگويي با خبرنگار فارس درباره سفرش به برزيل اظهار داشت: جا دارد از تمام مسئولان و عزيزاني که به من لطف داشتند و برايم بليت و مدارک تهيه کردند تا به جام جهاني بروم تقدير و تشکر کنم اما الآن مردم نگران شرايط پرسپوليس هستند و به همين دليل الآن براي من احساس مردم از شرايط پرسپوليس براي حضور موفق در سه جام مهم‌تر است تا رفتن به برزيل.

وي افزود: البته از همين جا هم براي همه بچه‌ها آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم بتوانند باز هم دل اين مردم را با نتايج خوب‌شان شاد کنند. بايد فعلا به مسائل و شرايط پرسپوليس رسيدگي کنم چون امسال سال بسيار سختي را پيش رو داريم و به همين دليل بايد احساس مسئوليت داشته باشم چون هواداران هميشه نسبت به ما لطف داشتند و از ما انتظار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان perspolise jahani و آدرس perspolisiya.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: